Вівторок, 23.04.2024, 22:20
.
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Самоврядування
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2019 » Березень » 18 » Інклюзивна освіта: навчаємо та виховуємо разом
19:45
Інклюзивна освіта: навчаємо та виховуємо разом

14 березня 2019 року на базі Васильківського ДНЗ № 4 «Сонечко» науково-методичним центром відділу освіти проведено панораму педагогічного досвіду «Інклюзивна освіта: навчаємо та виховуємо разом» для педагогів дошкільних закладів освіти міста, які працюють з дітьми із особливими освітніми потребами.

«Не можна вимагати від дитини неможливого - до певного рівня і певного кола знань різні діти йдуть по різному», писав видатний український педагог В.О. Сухомлинський.

Практичний психолог КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Васильківської міської ради Міщенко Оксана Вікторівна поділилася з колегами інформацією про толерантне ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Важливим показником розвитку суспільства є гуманне, толерантне, турботливе й милосердне ставлення до дітей з особливими освітніми потребами, які не мають змоги вести повноцінне життя. Їхні проблеми завжди актуальні не зважаючи на те, що держава намагається розв’язувати їх через адаптацію в суспільство.

Сучасний дошкільний заклад відкритий для всіх дітей. Включення дітей з особливими потребами в освітній процес дошкільного закладу змінює передусім установки педагогів на розуміння особливостей розвитку дітей та врахування їхніх особливих освітніх потреб. Особливості дітей із порушеннями психофізичного розвитку неможливо нівелювати, тому потрібно змінювати організацію освітнього процесу в групі задля вирішення завдань навчання, виховання і розвитку всіх дітей в групі.

Харченко Марія Станіславівна, вчитель-дефектолог КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Васильківської міської ради презентувала «Основні принципи організації навчально-виховного процесу дітей із особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти» та продемонструвала власноруч виготовлені дидактичні ігри та роздаткові матеріали для роботи з дітьми із особливими освітніми потребами.

Практичний психолог Васильківського ДНЗ № 4 «Сонечко» Пухляк Антоніна Анатоліївна поділилася досвідом роботи щодо адаптації дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі дошкільного закладу освіти. Надала рекомендації щодо організації навчання, кращої адаптації дітей із синдромом Дауна. Ці діти мріють бути почутими, попри те, що не завжди здатні висловити свою думку.

Майстер-клас «Корекція порушень мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку засобами пісочної анімації» провела логопед КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Васильківської міської ради Приймак Анна Григорівна. Основною метою технології являється: створення умов для психо-фізичного розвитку дітей засобами пісочної арт-терапії; збереження та зміцнення нервово-психічного здоров’я дітей з порушеннями мовлення; корекція порушень мовленнєвого розвитку. Цей процес виявився дуже захоплюючим та цікавим для присутніх.

Методист науково-методичного центру Листопад Марина Володимирівна презентувала «Алгоритм розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти». Створення індивідуальної програми розвитку у співпраці з батьками та іншими фахівцями все ще залишається новою практикою для педагогів, які працюють в інклюзивних групах дошкільних закладів освіти міста. Втім, їх досвід надзвичайно важливий для формування та поширення знань не тільки про розробку індивідуальних програм розвитку, а й про інклюзивну освіту загалом.

Практичний психолог Васильківського ДНЗ № 10 «Ластівка» Зіник Анастасія Василівна поділилася досвідом проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми аутистичного спектру порушень у закладі дошкільної освіти.

Майстер-клас «Арт-терапія в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами» провела Деревянко Людмила Петрівна, методист науково-методичного центру відділу освіти. Заняття було насичене різними техніками арт-терапії, особливо захоплюючим – малювання в техніці ЕБРУ (малювання на воді). Дуже цікавими були: вправа «Колір мого настрою»; техніки малювання «Q-tip» та «Сенсорний пакет»; виготовлення об`ємного оберегу- ангелочка з кольорової пряжі. Людмила Петрівна продемонструвала особливості метафоричних асоціативних карток як психологічного інструменту для прориву у власну фантазію і креативність.

 Протягом усього заходу спостерігалась доброзичлива атмосфера, високий рівень зацікавленості колег та активна участь при обговоренні проблем. Увесь енергетичний запал, отриманий під час панорами педагогічного досвіду, надихав на роботу, вселяв нову силу для дій. Усі учасники заходу отримали багато позитивних емоцій, цінних знань та потужну мотивацію для подальшої роботи.

Фото

Переглядів: 382 | Додав: Username | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Відділ освіти Васильківської міської ради © 2024
Форма входу
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Корисні посилання

Пошук