П`ятниця, 19.04.2024, 03:06
.
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Самоврядування
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2019 » Лютий » 15 » Сучасна шкільна бібліотека – абетка іміджу
16:12
Сучасна шкільна бібліотека – абетка іміджу

15 лютого 2019 року відбувся семінар-практикум  для бібліотекарів

закладів загальної середньої освіти міста на тему «Сучасна шкільна бібліотека – абетка іміджу» у Васильківській ЗОШ I-III cтупенів №7.

Метою семінару-практикуму було розкрити особливості формування сучасного іміджу бібліотеки закладу загальної середньої освіти,

ознайомити бібліотекарів із значенням і змістом слова «імідж», визначити його роль у бібліотечній професії.

Основні завдання семінару-практикуму :

  • розкрити поняття «імідж», схарактеризувати його основні складові;
  • ознайомити з технологіями створення іміджу;
  • визначити сторони зовнішньої та внутрішньої привабливості людини;
  • формування інтересу до створення власного позитивного іміджу;
  • спільне визначення його ролі у бібліотечній професії.

Мали можливість заслухати виступи :

Пономаренко Н.М., заступник директора з навчально – виховної роботи Васильківської ЗОШ I-III ступенів №7, на тему : «Роль шкільної бібліотеки в реалізації освітніх стандартів Нової української школи».

Ткаченко І.О., завідуюча бібліотекою Васильківської ЗОШI-III ступенів №7, на тему: «Формування сучасного іміджу шкільної бібліотеки» (з досвіду роботи)

Оркуша  К.П., практичний психолог, провела разом зі шкільними бібліотекарями «Психологічну розминку»,  де було розглянуто такі питання:      Що таке «імідж»?

Створення проекту «власного іміджу» (практичне завдання»

Діагностика емоційного вигорання (опитувальник)

Рекомендації практичного психолога.

Було проведено виховний захід «Свято Стрітення»,  підготували Саєнко О.С., вчитель початкових класів; Полгуєва Л.Б., вчитель музики; Ткаченко І.О., завідуюча бібліотекою.

Розглянуто такі питання :

Про забезпеченість підручниками на  2018/2019 н.р.

Про замовлення підручників через систему ІСУО, покрокова  інструкція.

Про Універсальну десяткову класифікую (УДК) виступ «Що робити з…» (методичні поради), підготувала Дерев’янко Н.Г., методист НМЦ.

Надано рекомендації міського семінару-практикуму для бібліотекарів

закладів загальної середньої освіти міста.

 

 

 

 

 

 

 

Імідж – це загальне уявлення про бібліотеку і залежить воно від щоденної праці  та формується впродовж багатьох років. Процеси, які сьогодні відбуваються в бібліотечному середовищі, повинні бути адаптовані до інтересів читацької аудиторії. Перед усіма типами бібліотек, в тому числі і перед бібліотеками ЗНЗ, стоїть завдання створення сучасного образу бібліотеки: доступної, необхідної, комфортної. Саме це є першим і дуже важливим питанням для майбутніх успіхів шкільної бібліотеки. При цьому потрібно взяти до уваги, що формування іміджу, підвищення престижу бібліотеки - процес безперервний. Тому нам, бібліотекарям, необхідно удосконалювати свій образ, гарантуючи теперішнім і майбутнім користувачам належну якість послуг та продукції, свій професіоналізм.

Престиж та імідж бібліотеки, у першу чергу, залежать від рівня та комфортності бібліотечно-інформаційного обслуговування. Під поняттям «комфортність» маю на увазі максимум зручностей, технічну оснащеність, художнє оформлення інтер’єру, високий рівень бібліотечно-інформаційних послуг, атмосфера доброзичливості тощо. Усі ці «дрібниці» створюють позитивний образ бібліотеки. Бібліотекар повинен постійно дивитися на бібліотеку очами читача.

Шкільні бібліотеки можуть виглядати по-різному, але вони мають на меті одне – допомогти дітям розвиватися, підготувати їх до дорослого життя.

Сучасна шкільна бібліотека – це розумна бібліотека, де учні можуть знайти не тільки джерела інформації, а й отримати професійну допомогу.

Було розглянуто основні компоненти для формування іміджу шкільної бібліотеки:

 

  • фонд;
  • користувач;
  • бібліотекар-фахівець;
  • матеріально – технічна база.

Піднімаючи сьогодні питання позитивного ставлення до шкільних бібліотек та бібліотекарів, до їх іміджу і престижу, було зробилено висновок, що незважаючи на різні обставини, нам треба ще більше працювати і йти до змін, які не за горами. Ці зміни описані у програмі НУШ:  

«Кожна школа за програмою НУШ матиме у своїй структурі сучасну бібліотеку, яка стане ресурсним осередком і експериментальним майданчиком для учнів і вчителів, забезпечить вільний доступ до якісних електронних підручників, енциклопедій, бібліотек».

 

Фото та відео

 

Переглядів: 462 | Додав: Username | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Відділ освіти Васильківської міської ради © 2024
Форма входу
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Корисні посилання

Пошук