Сучасний етап розвитку української освіти характеризується стійкими тенденціями до формування ключових компетенцій. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, доозброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому перебудувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимог і підходів. Актуальною проблемою вчителя у навчанні математики є підготовка учнів до швидкого сприйняття й опрацювання великих обсягів інформаційних даних, озброєння їх сучасними засобами і технологіями, формування інформаційної компетентності.
З цією метою в рамках проведення тижня математики та інформатики 06 лютого 2018 року на базі Васильківської ЗОШ І - ІІІ ступенів №2 відбувся міський семінар-практикум для вчителів математики «Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів на уроках математики». Учасники семінару ознайомились з досвідом роботи вчителів математики Лесихіної Г.К., Рябініної Л.С. та Щербіни С.А.
В теоретичному блоці виступила Щербіна С.А. з проблеми «Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів на уроках математики».
Присутні відвідали уроки математики:
- у 6 класі – інтегрований урок з математики (вчитель Лесихіна Г.К.) та курсу київщинознавства (вчитель Беспалова Т.І.) на тему «Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння чисел»;
- у 7 класі (вчитель Рябініна Л.С.) на тему «Сума кутів трикутника».
З питань підготовки до Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» виступила методист НМЦ Ємельянова О.І.; підвела підсумки роботи семінару та рекомендувала пропонувати учням більше проблемних та практичних завдань, створювати умови для продовження освіти впродовж життя.
Вчителі математики міста ознайомилися з ефективними прийомами організації роботи з учнями у контексті системно-діяльнісного підходу до навчання. |