Методична діяльність крізь призму сучасності
З метою обговорення актуальних проблем викладання математики у сучасних реаліях та перспектив адаптації новітніх методик розв’язку нетипових завдань з математики 19 лютого 2020 року у Васильківському академічному ліцею «Престиж» відбувся захід з обміну досвідом у формі коворкінгу на тему: «Вирішення нестандартних проблем нетиповим способом. Про рівняння з параметром за горнятком кави».
Модератор Пацкун Наталія Іванівна, вчитель математики Васильківського академічного ліцею «Престиж», старший вчитель ознайомила присутніх із завданнями коворкінгу, актуалізувала питання складності засвоєння матеріалу учнями, ролі психо-емоційної складової та типу мислення учнів. Завдання освіти – сформувати особистість, здатну ефективно діяти, ставити задачі та їх розв’язувати.
Спікер Хівренко І.В.. доповіла, що коворкінг є досить новою формою організації діяльності для професійного та освітнього осередку та оголосила підсумки анкетування педагогів.\
Спікер Залізняк Н.Т. проаналізувала результати розв’язання завдань з параметром на зовнішньому незалежному тестуванні (2019 рік), відзначила , що завдання з розгорнутою відповіддю викликали найбільші труднощі учасників тестування. Чепурний А. А, поділився досвідом формування в учнів уявлень про рівняння з параметром та навичок їх розв’язування при вивченні математики; Пацкун Н.І. – по використанню геометричної інтерпретації модуля при розв’язуванні рівнянь з параметром, що містять суму або різницю модулів.
Учасники заходу – незалежні, об’єднані єдиної метою, спрямованої на єдиний результат – формування ключових компетентностей на уроках математики. Педагоги провели дослідження відповідних зарубіжних практик проведення ЗНО. Внаслідок «живого спілкування», вільного простору за горнятком кави вирішали нетипові проблеми нестандартним способом. За результатами обговорення напрацювали проект перспективного плану вдосконалення організації навчального процесу.
|