29 серпня 2019 року на базі Васильківського академічного ліцею «Престиж» відбулося перше засідання міського методичного об’єднання вчителів математики «Підвищення якості математичної освіти через формування активного освітнього простору».
Ємельянова О.І., методист науково-методичного центру відділу освіти виступила з аналізом роботи МО вчителів математики за 2018/2019 навчальний рік, розповіла про результати ІІ-ІІІ етапівВсеукраїнської учнівської олімпіади з математики та Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», про актуальні проблеми та навчально-методичне забезпечення викладання математики в закладах загальної середньої освіти та основні завдання на 2019/2020 навчальний рік. Також Ольга Іванівна представила цікаві ідеї до уроку для підвищення якості математичної освіти через формування освітнього простору.
Сергієнко Н.В., керівник методичного об’єднання вчителів математики виступила з аналізом та результатами ЗНО-2019 з математики м. Василькова. Наталія Володимирівна розповіла про особливості та зміни викладання математики у 2019/2020 навчальному році. Під час дискусії опрацювали методичні рекомендації та програми МОН України з викладання математики, виставлення семестрових оцінок з математики у 10-11 класах, опрацювали рекомендації щодо ведення класних журналів.
Методичне об’єднання вчителів математики з метою якісної організації навчально-виховного процесу у 2019/2020 навчальному році у закладах загальної середньої освіти міста та вирішення проблем викладання математики рекомендує:
1.Використовувати в роботі методичні рекомендації МОН України про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році ( лист № 1/11 – 5966 від 01.07. 2019).
2.Значну увагу приділяти вивченню наскрізних ліній, а саме: « Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».
3.Враховувати при виставлені тематичної оцінки всі види навчальної діяльності, що підлягають оцінюванню крім оцінок за ведення зошитів.
4.У роботі користуватися програмами,навчально-методичною літературою, яка має відповідний гриф МОН України,
5.Активізувати популяризацію математичних знань серед школярів, пошуку обдарованих учнів.
6.Постійно проводити роботу з обдарованими дітьми з залученням їх до конкурсу науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, у Міжнародному математичному конкурсі «КЕНГУРУ-2020».
7.Створити умови для освітнього простору, для саморозвитку та самореалізації кожної особистості як громадянина України.
|