14 травня 2015 року на базі Васильківського ДНЗ № 10 «Ластівка» відбувся семінар-практикум вчителів-логопедів відділу освіти Васильківської міської ради на тему: «Інклюзивна освіта в ДНЗ. Співпраця психолога і логопеда при роботі з дітьми,що мають вади мовлення».
«Не можна вимагати від дитини неможливого - до певного рівня і певного кола знань різні діти йдуть по різному» ,- писав В.О.Сухомлинський.
Завідуюча Васильківською міською ПМПК Листопад Марина Володимирівна розкрила роль та значення впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. Інклюзивна освіта - перший крок до визнання значимості і поваги до особистості кожної дитини,прийняття її індивідуальності і неповторності,забезпечення її подальшого повноцінного та гідного життя в суспільстві. Головний сенс процесу інклюзії: "Всім тут раді!"
Методист психологічної служби НМЦ Святославська Ольга Олександрівна розповіла про надзвичайну важливість ефективної співпраці психолога і логопеда при роботі з дітьми,що мають вади мовлення.
Учасники семінару-практикуму мали змогу переглянути логопедичне заняття на диференціацію звуків Р та Л для дітей старшої групи ДНЗ № 10 «Ластівка» на тему: "Як Карлсон вчився звуки вимовляти Р та Л" та групове логопедичне заняття для дітей середньої групи "Автоматизація звуку Ш в складах, словах, реченнях". Досвідчений учитель-логопед, керівник методоб’єднання вчителів-логопедів відділу освіти Васильківської міської ради Мураховська Ольга Вікторівна поділилась досвідом роботи з даної теми. Учасники мали змогу переглянути дидактичні матеріали, посібники, робоче місце вчителя-логопеда, а також обговорити актуальні проблеми корекційної роботи.
На закінчення семінару-практикуму були прийняті методичні рекомендації.
|