«Дитина, розвиток якої ускладнений дефектом, не просто менш розвинена, ніж її однолітки, а розвинена інакше»
Л.С.Виготський
З метою ефективного впровадження інклюзивного навчання у навчальних закладах міста, забезпечення рівного доступу до якісної освіти та належних освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами, підготовки педагогічних кадрів до роботи з дітьми даної категорії 16 травня 2017 року на базі Путрівського НВК відбувся спільний семінар-практикум відділу освіти Васильківської міської ради та відділу освіти Васильківської РДА для керівників, вчителів та асистентів вчителів (вихователів) інклюзивних класів (дошкільних груп), практичних психологів з теми: «Інклюзивна освіта: від основ до практики» спільно з громадською організацією «ДЦП Хелп» та «Сила духу» за підтримки Страхової Компанії КНЯЖА Лайф, Vienna Insurance Group В роботі семінару брали участь: Васютін Руслан Миколайович, доктор психологічних наук, директор громадської організації «ДЦП. Хелп», Андрикевич Ірина Валеріївна, завідуюча районним методичним кабінетом. Онищун Віталій Євгенійович, сільський голова села Путрівка, Битько Леся Сергіївна, директор Путрівського навчально-виховного комплексу «гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад», Любченко Юлія Василівна, завідуюча Васильківською районною ПМПК Листопад Марина Володимирівна, завідуюча Васильківською міською ПМПК Дайнека О., батько учениць Путрівського НВК, Колесова Інна Анатоліївна, практичний психолог Путрівського навчально- виховного комплексу «гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад».
План роботи передбачав: - організацію фото-виставки за проектом «Сила духу»; - презентацію мультфільму «Мотузки»; - презентацію учнівського проекту «Наочно про інклюзію»; - майстер-класи для дітей; - презентацію спеціалізованої літератури для участників семінару; - роботу окремої секції для фахівців-педагогів, керівників навчальних закладів міста Василькова та Васильківського району.
В рамках семінару були висвітлені питання: - значення та цінність інклюзивної освіти в сучасній школі; - організація інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах; - організація інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах; - про взаємну користь спілкування дітей з особливими освітніми потребами та звичайними дітьми; - інклюзивна толерантність учнів в умовах навчально-виховного процесу.
За результатами засідання було прийнято методичні рекомендації.
|