Запровадження сучасних моделей організації навчання, виховання і реабілітації дітей з особливими освітніми потребами потребує не лише спеціальної організації матеріального середовища, а й підготовки педагогічного колективу до здійснення кореційного процесу.
З метою формування компетентності педагогів щодо застосування особистісно-орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей 16 листопада 2016 р. у Васильківській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 відбувся семінар вчителів, які працюють за індивідуальною формою навчання.
Проблема, яка була представлена для розгляду, - "Актуальні питання забезпечення освітніх потреб дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах індивідуального, інклюзивного навчання".
Листопад Марина Володимирівна, завідуюча Васильківською міською психолого-медико-педагогічною консультацією, окреслила нормативно-правове поле забезпечення освітніх потреб дітей та зробила акцент на корекційній спрямованості навчального процесу.
Мартинюк Валентина Василівна, консультант-практичний психолог Васильківської міської ПМПК, ознайомила учасників семінару з ігровим інструментарієм для розвитку мисленнєвих операцій у розумово відсталих учнів.
У підсумках роботи семінару вироблено рекомендації для вчителів, які працюють із дітьми з особливими потребами.
Головною з них є рекомендація: «Навчайте так, щоб дитина не відчувала власної неповноцінності».