Вівторок, 24.12.2024, 21:05
.
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Самоврядування
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0
 
Головна » 2015 » Квітень » 15 » Відбувся семінар-практикум міського методичного об’єднання вчителів хімії
14:32
Відбувся семінар-практикум міського методичного об’єднання вчителів хімії

15 квітня 2015 року на базі Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 відбувся семінар-практикум міського методичного об’єднання вчителів хімії. Тема «Хімічний експеримент в умовах розвиваючого навчання».

Метою даного семінару було – продемонструвати на практиці використання хімічного експерименту в умовах розвиваючого навчання; розкрити дидактичні функції шкільного хімічного експерименту, показати його важливе значення у вивченні науки хімії.

Вчитель хімії школи Согласова Алевтина Геннадіївна на уроці в 10 класі використовувала різні види хімічного експерименту, навчала школярів конкретизувати теоретичні знання, робити відповідні висновки.

Методист науково-методичного центру Байда Любов Станіславівна в методичних рекомендаціях семінару розкрила методику підготовки вчителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту у загальноосвітніх навчальних закладах, відмітила, що хімічний експеримент слід розглядати як процес, що включає в себе дві активнодіючі сторони – учитель й учень. У даному зв’язку хімічний експеримент у процесі навчання хімії можна розглядати як творчу діяльність учителя, спрямовану на «озброєння» школярів певною системою знань, умінь і навичок. У першому випадку учень виступає як об’єкт, на котрий впливають, в другому – як суб’єкт, що зв’язує обидва види діяльності. Тільки так учень у змозі проникнути у суть хімічних явищ і процесів. Засвоїти їх на рівні загальних закономірностей, провідних ідей, теорій і використовувати отримані знання для подальшого пізнання предмету хімія. Внутрішній взаємозв’язок діяльності вчителя й учня у процесі проведення хімічного експерименту дозволяє організувати вивчення хімії не на рівні описового ознайомлення з явищами і процесами, а на рівні оволодіння їх сутністю, пояснення причинно-наслідкових зв’язків між ними з позиції сучасної хімічної науки.

Переглядів: 470 | Додав: Ольга | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Відділ освіти Васильківської міської ради © 2024
Форма входу
Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Корисні посилання

Пошук