Проведення семінару-практикуму міського методичного об’єднання вчителів інформатики
10 жовтня 2017 року на базі Васильківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4» відбувся семінар-практикум «Використання інтерактивних та пошукових методів навчання на уроках інформатики».
Взяли участь у семінарі вчителі інформатики міського методичного об’єднання.
У ході семінару-практикуму вчителі школи Бишенко Т. М., Бондар І. Г. провели відкриті уроки:
- 3-Б клас Тема: «Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео» (Бишенко Т. М.)
- 6 клас Тема: «Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах»
(Бондар І. Г.)
Нікіфорова Тамара Миколаївна, директор навчально-виховного комплексу, познайомила присутніх з досвідом роботи вчителів Бишенко Тамари Михайлівни та Бондар Ірини Григорівни, відмітивши, що діяльність вчителів закладу побудована так, щоб кожен учитель міг найбільш повно розкрити здібності й талант, розвивати ініціативу та творчий пошук.
З метою використання інтерактивних та пошукових методів навчання на уроках інформатики, учасники заходу
Рекомендують:
- Упроваджувати інтерактивні технології навчання на уроках інформатики та в позакласній роботі.
Постійно, вчителі ММО
- На уроках інформатики забезпечити створення педагогічних умов спрямованих на формування інформаційно-комунікаційної, інформаційно-цифрової компетентностей та соціальної мобільністі учня, здатного орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнічного суспільства.
Постійно, вчителі ММО
- Забезпечити реалізацію нових підходів до організації та проведення уроків інформатики у 2-11 класах.
Постійно, вчителі ММО
- На уроках та в позакласних заходах поєднувати різні типи навчання: індивідуальний та колективний, діалоговий та контекстний, створюючи всі умови для творчої діяльності та застосовуючи активні й інтерактивні методи навчання.
Постійно, вчителі ММО
5. При підборі завдань до інтерактивного уроку дотримуватись таких правил:
- цікавий характер завдань (за формою, змістом, сюжетом, за способом розв’язання або несподіваним результатом);
- завдання відрізняються рівнем складності, мають кілька способів розв’язання;
- підбираються завдання, що мають практичну значимість і між предметний зміст;
- завдання формулюються так, щоб їх виконання було неможливе без знання теоретичного матеріалу;
- безпосередньо пов’язані з досліджуваною темою, сприяють засвоєнню, закріпленню, удосконалюванню отриманих умінь і навичок.
Постійно, вчителі ММО
6. Розробляти та впроваджувати власні інформаційні продукти як програмні засоби навчання: електронні підручники, тести, міні-підручники, мультимедійні презентації, комп’ютерні графічні об’єкти тощо.
Постійно, вчителі ММО
7. Надавати науково-методичну допомогу вчителям щодо використання інтерактивних та пошукових методів навчання на уроках інформатики
Науково-методичний центр
Постійно
8. Продовжувати практику проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, узагальнення й поширення педагогічного досвіду.
Науково-методичний центр, вчителі ММО
Постійно
|