08 лютого 2018 року на базі Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 проведено семінар-практикум міського методичного об’єднання вчителів географії, економіки, київщинознавства.
Тема семінару: «Впровадження діяльнісного підходу крізь призму мотивації учнів на уроках географії».
У роботі семінару взяли участь вчителі географії, економіки, київщинознавства загальноосвітніх навчальних закладів міста.
З початком роботи учасників семінару привітала Байда Любов Станіславівна, методист науково-методичного центру відділу освіти.
В ході семінару-практикуму вчителі міського методичного об’єднання географії, економіки проаналізували та узагальнили прийоми своєї діяльності, що сприяють формуванню мотивації навчання на уроках географії, економіки;
Цікавий та сучасний бінарний урок-дослідження відвідали учасники семінару у 9-му класі, тема: «Хімічна промисловість і її значення».
Яловенко Олена Григорівна, вчитель географії та Бердник Олена Петрівна, вчитель хімії, створили на уроці таку педагогічну ситуацію, яка дозволила кожному учневі в класі проявити свою ініціативу, самостійність і винахідливість у різноманітних способах роботи на уроці.
Своїм досвідом поділилася вчитель географії Бойко Оксана Михайлівна, провівши урок у 10 класі. Тема: «Туристична Європа». Головною метою уроку було:
- узагальнити та розширити знання учнів про окремі країни Європи;
- формувати науковий світогляд;
- розвивати навички роботи в групах;
- вчити самостійності у пошуку додаткової інформації;
- виховувати почуття патріотизму до своєї країни та повагу до звичаїв і традицій інших народів.
Шагова Оксана Павлівна, директор школи, окреслила головні завдання діяльності педагогів школи в контексті становлення Нової української школи.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Шевчук Леся Миколаївна, презентуючи досвід роботи вчителів, відмітила, «Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України».
За результатами роботи, з метою забезпечення діяльнісного підходу та формування мотивації на уроках географії, економіки, учасники семінару прийняли методичні рекомендації.
|