Засідання педагогічної майстерні
вчителів української мови та літератури
28 січня відповідно до плану роботи відбулося чергове засідання педагогічної майстерні вчителів української мови та літератури загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Упровадження технологій критичного мислення у процесі вивчення української мови і літератури в умовах Нової української школи».
Підготувала і провела заняття з теми «Методичні умови формування критичного мислення на уроках української мови та літератури. Структура уроку з використанням технологій критичного мислення» Степаненко Любов Петрівна, керівник педагогічної майстерні, учитель української мови та літератури Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.
Учасниками заняття були вчителі української мови та літератури шкіл міста: Міллер Т.В. (Васильківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1), Опанасенко К.Г. (Васильківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2), Харабар Т.Г. (Васильківський НВК №4), Дабіжа Л.В. (Васильківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №6), Іваницька М.В. (Васильківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7), Мигдалович В.В. (Васильківський НВК «Гімназія-ЗОШ І-ІІІ ступенів №8»), Шаранова Н.М. ((Васильківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7).
У своїй презентації Степаненко Л.П. розповіла про основні навички учня ХХІ століття, дала ґрунтовне визначення поняття «критичне мислення», розглянула основні характеристики критичного мислення як поняття та характеристиці й уміннях критично мислячої людини.
У практичній частині заняття попрацювали зі структурою уроку з розвитку критичного мислення та виконали ряд вправ за роздатковим матеріалом, підготовленим для кожного учасника.
На завершення роботи присутні обмінялися своїми думками з розглянутої теми, враженнями та побажаннями щодо форми наступної зустрічі.
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА.ppt
|